Tuesday, December 8, 2009

DENİZ OLARAK GİRDİ OKYANUS OLARAK ÇIKTI

Deniz Seki cezaevinden çıktıktan sonra uzun bir süre ortalarda görünmüyordu. Geçtiğimiz akşam uzun bir ardan sonra bir mekana eğlenmeye giden Deniz Seki cezaevinden çıkışının ardından ilk kez basın toplantısı düzenledi. Deniz Seki düzenlediği basın toplantısını kendi istekleri doğrultusunda yönlendirmeye özen gösterdi.Gazeteport

'ta yer alan habere göre; bazı sorulara cevap verirken bazı soruları da 'Duymamış olayım, bu soruyu' diyerek geri çevirdi.

Deniz Seki, uzun bir süre ilişki yaşadığı ancak cezaevine girdikten sonra ilişkisi biten Hüsnü Şenlendirici hakkındaki sorulara, cevap vermek istemedi. Seki, Şenlendirici hakkında kısa ve net konuşarak “Hayatımın gündeminde o yok” dedi

İşte Seki'nin diğer cevapları

“Arkadaşlar. Tam dokuz aydır mikrofunumdan ayrıyım. Şu an benim için çok önemli. Sizler de benim kadim dostlarımsınız. Sizleri şarkıyla kucaklamak istedim. Heyecanımı affedin ne olur. Yaklaşık dokuz aydır kameralardan uzak yaşıyorum. Desteklerinizi hiç esirgemediniz. Hepinize çok teşekkür ediyorum. Aslında söyleyecek çok şeyim yok. Şarkılarımdan başka söyleyecek başka şeyim yok. Heyecanımı mazur görün. Benim ana dilim müzik. Ne diyim. Artık kalbimi üzmemek adına benim için çok kıymetli.

Şu anda çok bambaşka bir denizim ben. Deniz olarak gittim okyanus olarak döndüm. Çok tuhaf bir yolculuktu. Maneviyatı çok yüksek. İçinde hayata dair çok tecrübeler var. O yüzden özgürlüğün kıymetini bilin. kitap yazmayı çok isterim. İnşallah önümüzdeki günlerde biriktirdiğim notlarımı düzenleyeceğim. Ama bunun için çok çalışmam lazım. Kendimi yalnız hissetmedim. Çok kocaman bir ailem var. Onlarla gurur duyuyorum. İki kardeşim annem akrabalarım halalarım. O kadar büyük bir nefes ki...




Aynı zamanda sevenlerim hayranlarım. Onlar da aynı çileyi çeker gibiydi. O mektupların hepsi çekmecemde. Mektupları defalarca okudum. Kendimi yalnız hisssetmeme fırsat vermedi ailem. Şarklılarım da beni yalnız bırakmadı. Meğer ne kadar çok seviliyormuşum. Ne kadar vefalı arkadaşlarım varmış. Hiç ummadığım dostlarım oldu. Orası sırat köprüsü gibiydi.

Aşk benim için vazgeçilmez birşey. Aşk olmadan hayat yaşanır mı. Ben aşka aşığım. Şu anda özgürlüğe aşığım.Ben değiştim herşeyden önce. Şu anda hayatımı yeniden yorumlama aşamasındayım. Beni çok heyecanlandırıyor ve farklı kılıyor. Bir taraftan çok Enteresan bir hayat hikayesi. Bir taraftan da Allah'ın sevgili kuluymuşum. Ben sizleri orada hep seyrettim. Dokuz aydır sizlerden uzaktım. Komple bir değişim içindeyim. Böyle olsun istedim. Böyle olmasını uygun gördüm. Eski ekibimle 7 yıllık bir hukukumuz var. Onlar bana kırgın değil. Gerçek müzisyenler birbirlerine kırılmazlar."



Uyuşturucuyu ne kadar süre kullandınız?

Bu soruyu duymamış kabul ediyorum... Sorulmamış kabul ediyorum.

Estetik operasyon iddialarıyla ilgili...

Evet böyle bir operasyon geçirdim. Ama bu ne estetik, ne toplatma. Başka bir şey. Arkadaşlar vücudumda bana ait olmayan hiçbirşey istemiyorum. Bu naçizane kabul ederseniz kendimce kabul ederseniz protezlerimden kurtulmak istediğim bir operasyondu. Bunu bu kadar büyütmenin alemi yok. Son derece dürüst olduğumu da biliyorsunuz. Böyle haberlerle ilgilenmek istemiyorum.

Bu şarkıyı kalbim için yazdım. Çünkü kalbimi çok üzdüm. Artık kalbimi üzmek istemiyorum. O benim için çok kıymetli.



BİTTİ...



Bitti, bu defa bitti;

Bu canım kalbim senindir,

Tabii kabul edersen.

Bir daha hiç kimseler kıramaz bizi,

Söz... Bitti...

Yeter, yeteri kadar yeminlere mahkumuz

Sitem desen o haklı ona da epey borcumuz

Bu son yemin olsun

Kıymet bileniz gel ne olur sözlerimi canım kalbim

Birbirimizi hiç üzmeyelim...

Söz... Bitti...


DENİZ OLARAK GİRDİ OKYANUS OLARAK ÇIKTI

No comments:

Post a Comment