Saturday, December 19, 2009

Spor yapmayı severim tam bir kitap delisiyim

'Ezel' dizisinde canlandırdığı 'Şebnem' karakteriyle gönüllerde taht kuran genç oyuncu Bade İşçil, Marie Claire dergisinin kariyeri, günlük aktiviteleri ve modaya bakışı üzerine kendisine yönelttiği soruları cevapladı.



'Ezel' dizisinde oynamak: 'Ezel', çok başarılı bir proje. Böylesine olağanüstü bir projede yer almak, benim için inanılmaz gurur verici. Bu projede olmaktan gururluyum.



Sette Olmak: Soğukta üşüdüğünü fark etmeyecek, saatlerin nasıl geçtiğini anlamayacak kadar keyifli bir yer.



Canlandırmak istediğiniz hayalinizdeki karakter: Her genç oyuncu gibi ben de, zor ama başarıyla canlandırdığım bir rolde yer almanın hayalini kuruyorum. Daha yolun çok başındayım. Bir gün, bu hayalim de gerçek olacak.



EVDE ÇOK FARKLI DEĞİLİM



Genç Bir Oyuncu Olmak: Konuşmayı yeni öğrenen bir çocuk olmak gibi... Belki tam olarak anlatamıyorum demek istediklerimi, ama zamanla daha zor cümleler kurabileceğimi biliyorum ve bunun için çalışıyorum.



Dizi izlemek: Bir dizide yer alıyorum, ancak dizileri ne yazık ki takip edemiyorum. Televizyon izlemeyi de çok sevmiyorum. Evimde, zengin bir DVD arşivim var. Evde sakin bir şekilde, DVD izlemeye bayılıyorum.



Evdeki Bade: Evdeki Bade; settekinden ya da dışardakinden farklı değil. Ben hep neysem o oldum. Tek fark, evimde çok daha huzurlu oluyorum, ailemle birlikteyim çünkü.



Okumak: Okumayı çok seviyorum; yeni şeyler öğrenmek için de her türlü kitabı okurum. Noam Chomsky, James Patterson, Sean Michael, Paulo Coelho ve Gabriel Garcia Marquez gibi yazarların tüm kitaplarını okumaya çalışıyorum.



Spor Yapmak: Mutluluğun formülü. Her kişinin yemeye içmeye ayırdığı gibi spora da zaman ayırması gerektiğini düşünüyorum. Sporsuz bir hayat düşünemiyorum.



Gazete okumak: Gündemi takip etmek için eve alınan her gazeteyi atlamadan okurum. Hatta daha fazla gazete okunması gerektiğini düşünüyorum.



Müzik dinlemek: Müzik hayatımın vazgeçilmez bir parçası. Trafikte, evde, spor yaparken, her yerde müzik dinliyorum.



Evde hayvan beslemek: Evde, köpeğim ve kedim var. Hayvanları çok seviyorum.



Seyahat: Uçakla seyahat etmeyi severim. Çok uzun mesafeli yolculuklarda uyuyarak, kitap, dergi okuyarak ya da Oyun oynayıp müzik dinleyerek zaman geçiriyorum.



Alışveriş yapmak: Dozunu kaçırdığım için, mutlaka beni durdurabilecek biriyle alışverişe çıkarım. Alışveriş için sezonum yoktur ama bahanem çoktur.





MAGAZİN TURU İÇİN TIKLAYINIZ


Spor yapmayı severim tam bir kitap delisiyim

No comments:

Post a Comment