Thursday, December 10, 2009

Ünlüler yeni yıla hazırlanıyor

Dilerim 2010 bir önceki yıldan daha güzel geçer



* Geçtiğimiz sene sizi en çok ne mutlu etti?



2009'da işime biraz ara verdim. Kızımla ilgilendim, Spor yaptım. Gazetedeki köşem haricinde hiçbir projede yer almadım. Aslında kendime epeydir zaman ayırmamıştım, bu lüksü kullandım diyebilirim. 2009'da iki tane kitap yazdım: 'Evlerin Işıkları Bir Bir Yanarken' ve 'Senin Adın Bile Geçmedi'.



* Yılbaşı ile ilgili planlarınız nedir?



Böyle özel günler için organizasyon düzenlemeyi çok sevmiyorum. İşin ucunda herkesi memnun etme çabası olduğundan ve de herkesi memnun edememekten gerilebiliyorum. Bunun için arkadaşlarımın organize ettiği partilere katılmayı tercih ediyorum. Genelde de katılacağım organizasyonlara hep son anda karar verdiğim için bu yılın planını henüz yapmadım. Ama bildiğim tek şey, mutlaka sevdiklerimle olacağım...



* Bu sene yeni yıl dileğiniz ne olacak?



Öncekilerden farksız... Herkes gibi sağlıklı, mutlu ve huzurlu olmayı, yeni yılın ailem, sevdiklerim ve ülkem için güzel geçmesini dileyeceğim. Kısaca, yeni yılın, bir önceki yıldan daha iyi geçmesi dileğim...



Baş başa olmak en güzeli



* Şimdiye kadar geçirdiğiniz en unutulmaz yılbaşı hangi seneydi?



2005 senesi en güzellerinden biriydi. Eşimle evde yalnızdık, kırmızı Şarap içip sohbet ettik. Daha ileriki yıllarda arkadaşlarımızla çıkıp, o yılbaşı kargaşasını yaşadığımız da oldu ama özel bir günde baş başa olmak daha güzel olabiliyor.



* Yılbaşında hediye verme alışkanlığınız var mıdır?



Arkadaşlar arasında çok olmuyor, ama eşimle birbirimize mutlaka veririz. Bu yıl beş aylık küçük kızıma da bir hediye sunabilirim. Onun için bir defter hazırlamak istiyorum. Doğumundan beri not aldığım şeyler var; onlardan oluşan bir defter, ileride okuması için.



* Bu sene yılbaşı ile ilgili planlarınız nedir?



Bebek olduğu için yine evde olabiliriz ama anneanneye bırakıp dışarıya da çıkabiliriz.



* Hayalinizdeki yılbaşı...



Kızım ve eşimle beraber olmak. Onun dışındaki ayrıntıların çok bir önemi yok. Hayalimde kızımın büyümesi var. Onun da bu kutlamaları anlayacak yaşa gelmesi, belki beraber evi süslemek, onunla da bu heyecanı paylaşabilmek...



* Bu sene yeni yıl dileğiniz ne olacak?



Ailemle beraber sağlıklı olmak dışında bir dileğim yok.



Sürpriz yapmaya bayılırım



Şimdiye kadar geçirdiğiniz en unutulmaz yılbaşı hangisiydi? Yıllardır her yılbaşı sahnedeyim. Dolayısıyla hepsi güzeldi. Fakat iki sene önce Noel günü yurtdışındaydım. Havaalanından otele giderken arabada Noel şarkıları çalıyordu. Yanımda hepsiyle yakın olduğum orkestra arkadaşlarım vardı; bir yandan yağan karı seyrettik, bir yandan durduramadık gülmeyi... Bir filmin içinde bulduk kendimizi. O kadar mutluyduk ki... Sahnede olduğunuz yılbaşılar nasıl geçiyor? Muhteşem. Hem çok kalabalık ve coşkulu kutluyoruz, hem de yeni seneye şarkılarla giriyoruz. Yılbaşında hediye verme alışkanlığınız var mıdır? Kimlere hediye verirsiniz? Sadece yılbaşında değil, özel olmayan günlerde de bayılırım sürpriz yapmaya. Aileme ve yakın çevreme alıyorum hediye. Hayalinizdeki yılbaşı nasıl? Sevdiklerimle beraber geçireceğim her organizasyona varım. Önümüzdeki sene yeni projeler gözüküyor mu? Yeni albüme hazırlık, konserler, turne... Neler var gündemde? Konserler devam edecek. Yeni Video klipler çekeceğiz ve tabii ki yeni şarkılar yapmaya başladık. Bu sene yeni yıl dileğiniz ne? Her zamanki gibi; Sağlık, huzur, şans, başarı ve aşk!



Keşke sevgilimle Barcelona'da olsam



* Hatırladığınız en güzel yılbaşı kutlamanız hangi seneydi?



2007 yılında İstanbul'da Oyun Atölyesi'nde geçirdiğim yılbaşıydı. 'Hırçın Kız' oyununda birlikte oynadığım arkadaşlarımla birlikteydim. O günü benim için unutulmaz kılan, geçirdiğimiz güzel zamandı.



* Bu sene yeni yılı kutlayacaksınız, bir planınız var mı?



İstanbul'da ailemle ve arkadaşlarımla olacağım, çünkü çalışıyorum.



* Hayalinizdeki yılbaşı nasıl?



Barselona'da, sevgilimle.



* Sizin için 2009'un en büyük gelişmesi ne oldu?



Senaryosunu İlksen Başarır'la yazdığımız 'Başka Dilde Aşk' filmini çekebilmiş olmamız.



* Önümüzdeki sene için yeni projeler gözükyor mu?



Yeni bir uzun metraj projesi var ve Oyun Atölyesi'nin sahneye koyduğu 'Testosteron' adlı oyunda oynamaya devam edeceğim.



* Bu sene yeni yıl dileğiniz ne olacak?



Herkes için huzurlu ve sağlıklı bir yıl olmasını diliyorum.


Ünlüler yeni yıla hazırlanıyor

No comments:

Post a Comment